Powered By Blogger

Sunday 24 March 2013

အသက္ရွဴႀကပ္လုိ႕(ဟာသ)


  

      အမ်ိဳးသားတစ္ဦး အေရးေပၚဖုန္းနံပါတ္ ၉၁၁ သုိ႕လွမ္းဖုန္းဆက္ၿပီး အေရးေပၚလူနာယာဥ္လႊတ္ေပးရန္ေၿပာေနသည္။

    “ကၽြန္ေတာ္အရမ္းကုိေမာၿပီးအသက္ရွဴက်ပ္ေနလုိ႕အေရးေပၚကား လႊတ္ေပးပါခင္ဗ်ာ။
      
       ကၽြန္ေတာ္ဘယ္လုိမွ မတ္တပ္ရပ္လုိ႕မရေတာ့ဘူး”။ တစ္ဖက္ဖုန္းေၿပာႀကားသူအရာရွိက “ခင္ဗ်ားဘယ္ကဖုန္းဆက္ေန
   
        တာလဲ”  ဟုေမးရာ “ကၽြန္ေတာ္လမ္းေဘးဖုန္းကဆက္ေနတာပါ ”ဟုဆုိဧ။္။

 သုိ႕ၿဖင့္ အရာရွိက “ေနပါဦး ခင္ဗ်ားကပန္းနာရင္က်ပ္ေရာဂါသည္လား ”ဟုေမးၿမန္းရာဖုန္းေခၚသူက 
          “မဟုတ္ပါဘူး ခင္ဗ်ာ...ကၽြန္ေတာ္ အေၿပးလြန္ၿပီးေမာေနတာပါ ”ဟု ၿပန္ေၿဖသည္။


 ထုိအခါ အရာရွိက “ခင္ဗ်ားက ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေၿပးလာလုိ႕လဲ ”ဟု စူးစမ္းလုိက္ရာ ဖုန္းေခၚဆုိသူက
  
        “ကၽြန္ေတာ္ ရဲလက္ကလြတ္ေအာင္ .......................
                                                     
                                ဟုိး... အေ၀းႀကီးကေၿပးလာရတာဗ် ”ဟုၿပန္ေၿပာလုိက္ေတာ့သည္......................................။

No comments:

Post a Comment